نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 13:48

دستگیری ۳۰ سارق و مالخر در طرح مقابله با سرقت های خشن

بیرجند- رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با سرقت های خشن در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۰ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت های خشن و به منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح مقابله با سارقین به مدت سه روز در سطح استان اجرایی شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در طول اجرای طرح مقابله با سارقان خشن علاوه بر کشف ۳ فقره پرونده سرقت های خشن؛ ۳۹ فقره پرونده سایر سرقت ها از قبیل منزل و اماکن دولتی و خصوصی و.... کشف و در این رابطه ۳۰ نفر مالخر وسارق دستگیرشدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود و ارائه مستندات مربوطه به بزه ارتکابی خود اعتراف کردندکه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: مقابله با سرقت یکی از اولویت های پلیس می باشد و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با آن ها برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484703

مهمترین اخبار ایران و جهان: