نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 22:21

شهر سنندج ویترین خدمات نظام در کردستان است

سنندج - استاندار کردستان گفت: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در کردستان است و توسعه این شهر در حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، اظهار داشت: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج همدلی و برادری در اوج قرار دارد که این مهم در تاریخ شهر سنندج بی نظیر و نمونه آن را شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان است و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: کردستان نیازمند تبعیض مثبت برای رفع مشکلات است.

زارعی کوشا افزود: این تبعیض مثبت و نگاه متمرکز بر رفع مشکلات کردستان در دولت شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خدمت است و باید از این بازه زمانی که در اختیار داریم به نحو احسن بهره بگیریم.

زارعی کوشا افزود: توجه ویژه دولت به استان کردستان موضوعی بود که از روز اول دنبال کردیم و خوشبختانه حساسیت مثبت به استان در بین مسئولان شکل گرفته است.

استاندار کردستان به برخی پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات ریشه‌ای در کردستان گریزی زد و اضافه کرد: امیدواریم تا پایان امسال شاهد رفع یک سری از مشکلات تاریخی کردستان برای همیشه باشیم.

زارعی کوشا افزود::بسته مناسب مصوبات برای حوزه مدیریت شهری در سفر رئیس جمهور تصویب می‌شود.

وی گفت: برای رفع مشکلات نواحی منفصل شهری و انجام اقدامات توسعه‌ای کمیته ویژه ای تشکیل خواهیم داد.

زارعی‌کوشا تأکید کرد: در حوزه ترافیک نیاز به تمرکز جدی داریم و باید در قالب کمیته‌ای مخصوص این مهم دنبال شود.

وی افزود: وضعیت ترافیک شهر سنندج به سوهان روح برای مردم تبدیل شده است چون مدیریت در صحنه در این حوزه ضعیف است و نیاز به تقویت در این بخش داریم.

استاندار کردستان اذعان کرد: اجرای پروژه‌های کلان در حوزه ترافیک زمان بر است باید تا قبل از اجرای این پروژه‌ها با مدیریت در صحنه زمینه را برای کاهش ترافیک و رفع این مشکل در مرکز استان فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483791

مهمترین اخبار ایران و جهان: