نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 08:52

ثبت ۲۶۴ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان‌شمالی

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۲۶۴ هزار و ۹۱ تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی طی ۵ ماه امسال توسط دوربین های ثبت تخلف به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۲۶۴ هزار و ۹۱ تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی طی ۵ ماه امسال توسط دوربین های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی گفت: در این بازه زمانی، در محورهای شیروان - فاروج، چمن بید - گلستان و سه راهی ایرج - سنخواست به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط ثبت شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: همچنین بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای، مربوط به محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان و کمترین تخلفات سرعت، مربوط به محور بجنورد - آشخانه بوده است.

ربانی خاطرنشان کرد: بیشترین محور پرتردد در این مدت شیروان - بجنورد و بالعکس با بیش از ۳ میلیون و ۲۰۶ هزار تردد به ثبت رسید.

وی همچنین بیشترین متوسط تردد روزانه در ماه گذشته را شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و محور دارای بیشترین تردد (براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) را چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس ذکر و اضافه کرد: در مرداد ماه امسال، محور دارای کمترین تردد،  صفی آباد - گراتی و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس و محور دارای بیشترین سرعت متوسط، سنخواست - جاجرم و شیروان - فاروج بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ماه گذشته حدود ۱۶ درصد تردد ورودی خراسان‌شمالی بیشتر از ۲ روز ماندگاری در استان داشته‌اند، گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها را خراسان‌رضوی (۲۲ درصد)، گلستان (۷ درصد) و تهران (۵ درصد) به خود اختصاص داده‌اند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484147

مهمترین اخبار ایران و جهان: