نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:24

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تولید 20 هزار مگاوات برق از نیروگاه‌های اتمی

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه به تصویب رسید که ۲۰هزار مگاوات برق از نیروگاه‌های اتمی به دست بیاید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز(چهارشنبه 1 شهریور)  کمیسیون تلفیق  گفت: تحول درنظام اداری و هوشمندسازی دولت الکترونیک، اصلاح روش‌ها، حذف تشکیلات غیر ضرور رفع فساد زمینه‌های آن در مناسبات اداری به طور  رقومی دقیق سال به سال در پایان ۵ سال تنظیم شده و شاخص‌هایی آن نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: اصلاح روش‌ها ۶۵ درصد، کاهش ساختمان فضای اداری ۵ درصد، واگذاری وظایف و اختیارات به استان‌ها و شهرستان‌ها ۵۷درصد، انجام معاملات دولتی به صورت الکترونیک و همینطور خدمات به شهروندان در دولت الکترونیک ۱۰۰ درصد و بهبود رتبه کشور در شاخص توسعه به رتبه ۶۱ پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در امور تصدی هم مقرر شد که تصدی گری دولت به شهرداری‌ها و بخش خصوصی واگذار شود همچنین در جلسات تلفیق برنامه هفتم توسعه به تصویب رسید که ۲۰هزار مگاوات برق از نیروگاه‌های اتمی به دست بیاید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464203

مهمترین اخبار ایران و جهان: