نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:38

رشد ۲.۵ برابری اعتبار پروژه های ساوه در هفته دولت

فرماندار ساوه در تشریح پروژه ها و اقدامات هفته دولت از رشد دو و نیم برابری اعتبارات در این بخش خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،مهدی الیاسی صبح امروز در شورای اداری شهرستان ساوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید والامقام در دوران کوتاه مدیریتی خود با سرلوحه قراردادن عدالت جایگاه شایسته ای در بین اقشار مختلف پیدا کردند و ترور چنین افرادی به دلیل ترس از کارآمدی آنان بود.

وی افزود: این دو شهید گرانقدر امروز باید به عنوان الگویی برای همه کارمندان باشند تا اقداماتی که انجام میشود در نهایت به رضایت خدا و مردم ختم شود.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 145 پروژه در هفته دولت در این شهرستان گفت: از تعداد پروژه های مذکور 138 طرح در حوزه عمران و آبادانی و 7 طرح در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری میباشد.

وی افزود: اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری بیش از 27 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری هستیم.

الیاسی خاطرنشان کرد: پروژه های هفته دولت در شهرستان ساوه در سال جاری برای بیش از 2 هزار و 483 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که اشتغال مستقیم این پروژه‌ها بالغ بر 1 هزار و 574 نفر می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعِ شهرستان‌های استان مرکزی ، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ی دولت داراست اضافه کرد: شهرستان ساوه از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در 145 پروژه ، حائز رتبه نخست استان می‌باشد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463847

مهمترین اخبار ایران و جهان: