نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:35

اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه۱۱میلیاردتومان است

یاسوج- رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رمضانی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کمیته برنامه ریزی و چهار میلیارد تومان نیز از محل ارزش افزوده به ورزش و جوانان شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد این اعتبارات تخصیص خواهد یافت، گفت: شهرستان کهگیلویه در مجموع ۳۲ هیئت ورزشی دارد که ۲۵ هیئت آن فعال است.

رمضانی افزود: یکی از پروژه‌های فرسایشی ورزشی در این شهرستان، ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی است که تمامی اعتبارات حوزه ورزش شهرستان طی ۱۵ سال گذشته بدون هیچ‌گونه مدیریتی به این پروژه اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: طی شش ماه گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق شد و تا پایان اسفند ماه سال جاری این پروژه افتتاح خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه برج‌های نوری ورزشگاه آزادی شهر دهدشت در روزهای آینده نصب می‌شود، گفت: برای ساماندهی سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن‌های ورزشی چهار هیئت کشتی، تکواندو، کاراته و ژیمناستیک در مجموع دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی افزود: خانه جوان شهرستان کهگیلویه به صورت ناقص و بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی در دولت گذشته افتتاح شد و در سال جاری، برای تکمیل این پروژه پیمانکار آن مشخص و مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص یافت.

رمضانی اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهید سلیمانی کهگیلویه یکی از پروژه‌هایی بود که در دولت گذشته افتتاح شد اما به دلیل سهل‌انگاری تمام ظرفیت این مجموعه از بین رفت و با تلاش‌های انجام شده طی شش ماه گذشته چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی تکمیل و هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465047

مهمترین اخبار ایران و جهان: