نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 07:50

پلمب مرکز غیرمجاز سم‌زدایی در گرمسار

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از پلمب یک مرکز غیرمجاز سم‌زدایی در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سحر سعدالدین، مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: در بازدید کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه و اداره اماکن نیروی انتظامی، یک مرکز غیرمجاز در شهر گرمسار که تحت عنوان سم‌زدایی در منزل شخصی به ویزیت بیماران و ارائه خدمات غیرمجاز پزشکی می‌پرداخت، پلمب و تجهیزات محل توقیف شد.

وی گفت: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی ازجله طب سنتی، مراقبت‌های پوستی و ... در مراکز زیبایی و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع است و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک یا متخصصان مربوطه انجام شود.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: عموم مردم استان سمنان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه گزارش کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482391

مهمترین اخبار ایران و جهان: