نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:55

بهبود نظام بهره‌برداری را با جدیت دنبال می‌کنیم

اردبیل- معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: بهبود نظام بهره‌برداری و تعالی مدیریت نگهداری از اولویت‌های شرکت توزیع برق استان اردبیل است.

ناصر عبداللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هدف بهره مندی از تأثیرات مثبت پروژه مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع برق با رویکرد برنامه‌های تدوین شده در توانیر اقدامات خوبی آغاز شده تا با همراهی مدیران استانی بتوانیم در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و کمیته عالی «مداف» حرکت‌های مؤثری را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در قالب سیستم مدیریتی هدفمند و شایسته سعی بر این است تا طرحی با محتوای ارزیابی وضعیت فعلی سازمان به همراه تدوین نقشه راه و تبیین فعالیت‌ها انجام شده و دوره‌های آموزشی مورد نیاز اعلام شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل نحوه تشکیل کمیته اجرایی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی را یادآور شد و بیان کرد: در سایه برگزاری این دوره‌های آموزشی و ارتقای توانمندی‌ها تلاش بر این است تا نتایج مطلوبی را در افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها شاهد باشیم.

عبداللهیان افزود: با تعدادی از مشاوران صاحب صلاحیت نشست‌هایی را به شکل حضوری و مجازی انجام دادیم تا در نهایت بر اساس معیار تجربه و سوابق فعالیتی و بررسی توانمندی‌ها بتوانیم در این فرآیند موفق عمل کنیم.

وی افزود: با شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه نقشه راه تلاش بر این است تا اهداف مورد نظر پس از اجرای مدیریت دارایی‌های فیزیکی تأثیرگذاری آن را در بهبود فرآیندها شاهد باشیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل توجه به بهره برداری اصولی از تجهیزات نصب شده در شبکه توزیع برق را به عنوان اموال و دارایی‌های شرکت توزیع برق یادآور شد و بیان کرد: در کنار توسعه و تعالی مدیریت نگهداری تعمیرات و بهبود نظام بهره وری بسیار مهم و حیاتی است.

عبداللهیان گفت: تعامل مناسبی که با سایر بخش‌های فعال در شرکت توزیع برق نظر انبار مهندسی و منابع انسانی انجام شده ما تحول اساسی را در حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ شاهد و ناظر هستیم.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست‌های هماهنگی شروع همکاری بین مشاور، مدیران اجرایی و ستادی است تا با اجرای یک کار سخت و حرفه ای بتوان حمایت کارکنان را در پیاده سازی این سیستم مشاهده کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل اهداف عالی شرکت توزیع برق اردبیل را افزایش قابلیت اطمینان در شبکه و رضایتمندی مشترکان و بهبود بهره وری سیستم اعلام و اظهار کرد: در این دوره آموزشی تلاش بر این است تا میثاق نامه‌ای به امضا برسد تا بتوان اهداف مشترک و مورد نظر را مورد توجه قرار داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481147

مهمترین اخبار ایران و جهان: