نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 06:01

کشته و مجروح شدن 20 نفر در سه حادثه رانندگی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه تصادف در جاده های این استان ۱۹ نفر را مصدوم و منجر به مرگ یک نفر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به تصادفات جاده‌ای استان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: با دریافت گزارش یک حادثه رانندگی در لاین شمالی کیلومتر ۷۰ آزادراه زنجان-قزوین بلافاصله ۲ تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این تصادف با برخورد یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام، پراید و پژو ۲۰۶  هشت نفر از سرنشینان مصدوم و راهی بیمارستان شدند. 
 وی خاطرنشان کرد: در این سانحه تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام‌ کمک‌های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف کردند. 

هاشمی از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۱۹ جاده خدابنده به ابهر خبرداد و افزود: در نتیجه برخورد خودروی تیبا با پژو ۴۰۵  هشت نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد. 

وی با بیان اینکه گزارش این سانحه توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، تاکید کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲ تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای دو تپه اعزام و اقدام به رهاسازی سه نفر از سرنشینان محبوس در خودروها کردند. 
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک نفر از مصدومان نیز توسط هلال احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 
 وی همچنین از وقوع یک حادثه دیگر رانندگی در کیلومتر ۶۵ آزادراه زنجان-قزوین خبر داد و افزود:  این تصادف با برخورد نیسان با پراید رقم‌خورد که این سانحه سه مصدوم برجاگذاشت و امدادگران اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند. 

هاشمی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482347

مهمترین اخبار ایران و جهان: