نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 23:59

۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان سمنان واگذار شد

۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان سمنان با حضور استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه و مساعدت‌های مردم در همه حوزه‌ها جمع‌بندی شود تا با دسته‌بندی منظم به دست نیازمندان برسد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح‌ها باعث ایجاد امید بین آحاد جامعه به‌ویژه نیازمندان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود:‌ تأکید مقام معظم رهبری همانند امام خمینی (ره) بر حمایت از محرومان و نیازمندان است.

مطیعی بیان کرد: هدف و نیت همه ما خشنودی محرومان و قلب نازنین امام زمان (عج) بوده و از خیران و مردم استان که از طرق مختلف همیشه در صحنه بوده‌اند، تشکر می‌شود.

امروز همچنین آیین افتتاح و واگذاری 23 هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور ویدئوکنفرانسی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان برگزار شد.

در این آیین که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، ۱۱۰ واحد مسکونی نیز به مددجویان کمیته امداد امام استان سمنان واگذار شد.

تجلیل از مدیران کل همکار، فعالان، مؤثران و خیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اهدای نمادین کلید واحد مسکونی به تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان انجام گرفت.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075576

مهمترین اخبار ایران و جهان: