نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:19

موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت با ارتقا آموزشکده پیراپزشکی فردوس

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از موافقت وزارت بهداشت با ارتقا آموزشکده پیراپزشکی فردوس به دانشکده پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) و با اشاره به خدمت دولت سیزدهم به مردم استان در راستای ایجاد عدالت، بیان کرد: یکی از موضوع‌های مورد تاکید دولت سیزدهم عدالت آموزشی بوده که تاکنون در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت، ارتقا پیراپزشکی فردوس به دانشکده علوم پزشکی مورد موافقت قرار گرفت، افزود: انجام این مهم از درخواست‌های مردمی از دولت سیزدهم بود که در سال‌های گذشته بدان بی توجهی شده بود که با پیگیری در وزارت خانه مربوط و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.

قناعت افزود: امید است این مهم که هدیه ارزشمند دولت مردمی در ایام نورانی ولادت امام زمان (عج) به مردم استان است، موجب ارتقا علمی و پزشکی استان شود.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: رسیدگی و پیگیری به درخواست‌ها و مطالبات مردمی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم بوده و در ۱۸ ماهه گذشته اقدامات قابل توجهی در سطوح مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان استان انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075976

مهمترین اخبار ایران و جهان: