نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 19:15

سوت‌زنی فارس جواب داد/ ورود بازرسی استانداری به تخلف یکی از فرمانداران سابق

به دنبال انتشار مطلبی در خبرگزاری فارس در خصوص تخلف یکی از فرمانداران سابق چهارمحال و بختیاری بازرسی استانداری به این گزارش ورود کرده و برای افرادی که در این پرونده ترک فعل احتمالی داشته و یا در وقوع آن مشارکت و همراهی داشته‌اند، تشکیل پرونده داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، شهاب قائدی در جوابیه انتشار مطلبی از سوی خبرگزاری فارس شهرکرد در خصوص تخلف یکی از فرمانداران سابق چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: گزارش شده است که یکی از فرمانداران سابق استان در حالی که دیگر مسئولیت نداشته و حتی کارمند آن فرمانداری هم نبوده از واحد سازمانی به مدت یک سال استفاده کرده و حاضر به تحویل آن نیز نبوده است.

وی ادامه داد: این شخص اگرچه به تازگی واحد مسکونی را تخلیه کرده است اما بازرسی استانداری به این گزارش ورود کرده و برای افرادی که در این پرونده ترک فعل احتمالی داشته و یا در وقوع آن مشارکت و همراهی داشته‌اند تشکیل پرونده داده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به مراجع صاحب صلاحیت جهت برخورد قانونی ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است یکم اسفندماه این خبرگزاری با انتشار پستی در صفحه و کانال‌های مجازی خود در خصوص تخلفات یکی از فرمانداران سابق استان مطلبی منتشر کرد.

در این پست استفاده از ۲ باب خانه سازمانی تا یک‌سال پس از پایان ماموریت، استفاده از یک باب خانه سازمانی برای نگهداری حیوانات خانگی و به‌کارگیری نیروهای شهرداری برای اسباب‌کشی شخصی به عنوان تخلفات شخص مذکور بیان شد و خبرگزاری فارس از نهادهای نظارتی خواست به این موضوع ورود کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056976

مهمترین اخبار ایران و جهان: