نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 01:25

انتظار شهدا از مردم حراست از انقلاب اسلامی است / روز به روز بر عظمت انقلاب افزوده می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا از خانواده‌هایشان و اقشار مختلف جامعه متوقع هستند تا از انقلاب اسلامی حراست کنند و انتظار دارند که همه ما از فرصت ماندن در این دنیا به شیوه مطلوب استفاده و در راه شهدا هزینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته در مراسم یادواره 159 شهید بخش خلجستان که به میزبانی شهرداری دستجرد در سالن ورزشی فرهنگی شهید چمران این شهر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا مراقبت از مؤمنان حاضر است، شهدا حامی مؤمنان هستند و سنگ‌ها را از سر راه آنان برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه شهدا بر عملکرد ما نظارت می‌کنند که با میراث ایران اسلامی و انقلاب چه می‌کنیم، گفت: شهدا از خانواده‌هایشان و اقشار مختلف جامعه متوقع هستند تا از انقلاب اسلامی حراست کنند و انتظار دارند که همه ما از فرصت ماندن در این دنیا به شیوه مطلوب استفاده و در راه شهدا هزینه کنیم.

امام جمعه قم خون شهدا را منشأ بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت استفاده از فرصت‌ها تا به امروز مانده و روز به روز نیز بر عظمت آن افزوده می‌شود.

وی ماه شعبان را ماه نشاط مؤمنان دانست و گفت: شعبان فرصتی برای نیرو گرفتن و آماده شدن برای ماه مبارک رمضان است و شادی و نشاط در اسلام که در ماه شعبان ترویج شده هدفمند است و موجب آمادگی مؤمن برای عبادت بهتر می‌شود.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091532

مهمترین اخبار ایران و جهان: