نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 17:39

ملایری‌ها نایب قهرمان مسابقات نجات غریق غرب کشور شدند

همدان-ناجیان خوش آتیه ملایری با کسب چهار مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی نجات غریق غرب کشور بر سکوی نایب قهرمانی آن تکیه زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سوم اسفند ماه سال جاری استان کردستان میزبان مسابقات قهرمانی نجات غریق غرب کشور بود.

ناجیان خوش آتیه ملایری که در معیت تیم استان همدان به مربیگری و سرپرستی سجاد روزبهانی و رضا پیوندی در این مسابقات شرکت کردند توانستند با حضور قدرتمند خود چهار مدال درخشان طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کنند و بر سکوی نایب قهرمانی آن تکیه زنند.

سامان سخاوت ورزشکار ملایری تنها مدال آور طلای تیم استان همدان توانست در رشته‌های پرتاب طناب تیمی دو نفره، پنجاه متر حمل آدمک با تیوپ نجات و پای غواصی، حمل آدمک و شنای با مانع مدال‌های درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند.

سخاوت در پنجاه متر حمل آدمک با تیوپ نجات و پای غواصی طلا گرفت در پرتاب طناب تیمی دو نفره به مدال نقره رسید و در حمل آدمک و شنای با مانع به دو مدال برنز دست پیدا کرد.

سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در پیامی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و ساقی دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) مدال‌های ارزشمند سخاوت را به جامعه ورزش شهرستان و استان تبریک گفت و آنها را به عنوان عیدی‌های با ارزش این روزهای خجسته و مبارک عنوان کرد.

شایان ذکر است طی حکمی از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور سعید سخاوت با توجه به داشتن سابقه‌ای درخشان به عنوان داور این مسابقات دعوت شدند که با داوری خوب و عادلانه خود در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068432

مهمترین اخبار ایران و جهان: