نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 17:24

ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین

قزوین- رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان قزوین ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که شاهد رشد حدود دو برابری اثار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین پیش از ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دنبال گفتمان سازی در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: گفتمان سازی، تبیین و برجسته کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سراسر کشور است.

کشاورز ادامه داد: رویکرد فراجناحی و تخصص گرایی و نگاه به توانمندی‌ها از ویژگی‌های اصلی جشنواره رسانه‌ای ابوذر است که در سالهای اخیر نیز به یک نقطه قوت تبدیل شده است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری و رو به رشد اصحاب رسانه استان قزوین در این جشنواره نشان از اثرگذاری و اهمیت آن در سپهر رسانه‌ای استان قزوین دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در هر دوره از این جشنواره شاهد مشارکت خبرنگاران و ارسال آثار بیشتر نسبت به دوره قبل تر آن بوده‌ایم و این خود می‌تواند نشان دهنده اثرگذاری جشنواره باشد.

وی بیان کرد: در هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان قزوین ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با توجه به ارسال ۴۴۹ اثر در سال گذشته شاهد رشد حدود دو برابری اثار هستیم.

کشاورز عنوان کرد: در سال گذشته ۱۰۸ خبرنگار از ۳۵ رسانه در جشنواره حضور داشتند اما امسال و در هفتمین دوره جشنواره شاهد حضور ۱۶۸ خبرنگار از ۳۹ رسانه هستیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال شاهد افزایش سطح کیفی و کمی آثار به نسبت سال گذشته بودیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030132

مهمترین اخبار ایران و جهان: