نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:04

پاکدستی در لایه‌های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه می شود

رشت - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقدان نظارت آسیب‌های زیادی به کشور وارد کرده است، گفت: پاکدستی در لایه‌های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه و جهادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور، اظهار کرد: کارها و امورات افراد باید رنگ جهادی بگیرد.

وی با بیان اینکه معنای جهاد فقط در سنگر جبهه و جنگ خلاصه نمی‌شود، افزود: هر کس در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد ضمن دشمن شناسی و هدف گیری مقابله‌ای برنامه‌های دشمن، مسیر خدمت جهادی و میدانی را برگزیند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اثرات کتاب روش رئالیسم شهید مطهری در جامعه، بیان کرد: ماندگاری کتاب شهید مطهری به جهت هدف گیری مقابله‌ای با برنامه‌های دشمن بوده و یک کار جهادی اثرگذار است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به راهبرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: دولت سیزدهم نگاه و تفکر وابستگی کشور به بیرون بویژه غرب را حذف کرده است.

وی با تاکید بر پاکدستی در بدنه اجرایی و مدیران کشور، افزود: پاکدستی افراد در لایه‌های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه و جهادی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقدان نظارت آسیب‌های زیادی به کشور وارد کرده است، گفت: پاک دستی و توجه به روحیه ایمانی، اعتقادی و شخصیتی افراد در بخش‌های مدیریتی، راه کم کاری‌ها و ناکارآمدی‌ها را می‌بندد.

فلاحتی ادامه داد: در کنار پاک دستی، پاک چشمی، فهم مدیریت زمان، دلداده نظام و تبعیت از ولایت و رهبری از شاخصه‌های مهم مدیر تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگر از ارکان اصلی و از حامیان نظام هستند، افزود: تکریم و الگوسازی خانواده شهدا و ایثارگر باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: حماسه جوانان در ۲۲ بهمن امسال تمثالی از رویش‌های انقلاب اسلامی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052532

مهمترین اخبار ایران و جهان: