نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 12:55

اجرای ۲۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت مناطق استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان بوشهر در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر و خدمات‌دهی به نقاط محروم استان خدمات گسترده‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ جهادی در سطح استان سازماندهی شده‌اند ادامه داد: جذب، آموزش و سازماندهی نیروها از برنامه‌های مهم گروه‌های جهادی در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران استان بوشهر طرح‌های مهمی در راستای مطالبات مردم در نقاط محروم و دور افتاده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: از دهه فجر سال قبل تاکنون ۱۰۲ میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی گروه‌های جهادی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اجرا شده است.

سردار رزمجو تاکید کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی اجرا شده در استان بوشهر شامل ساخت مسکن مددجویی، خانه عالم، تعمیر و بازسازی مدارس، مساجد، حسینیه، طرح‌های راهسازی، آبرسانی، احداث آب انبار و مخزن ذخیره آب است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزود: بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت مناطق اجرا و اشتغال‌زایی شده است.

وی مشارکت در خدمات‌رسانی در نقاط آسیب‌دیده از زلزله و سیل در استان‌های مختلف ادامه داد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان‌های کم برخوردار و محروم طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های حوزه سلامت، فرهنگی، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1058332

مهمترین اخبار ایران و جهان: