نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 11:42

تهیه کننده سریال «نون خ»: هنر رسانه ها به تصویر کشیدن داشته های فرهنگی یک کشور است

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» یکی از مأموریت های هنر به ویژه سینما و تلویزیون را به تصویر کشیدن داشته های فرهنگی یک کشور دانست

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال«نون خ»گفت: جشنواره ها همیشه در ذات خود رقابت ایجاد می کنند و این رقابت با ایجاد انگیزه کمک می کند تا استعدادها را شناسایی کرده و میراث کشور را به خوبی معرفی کنیم.

 فرجی در گفت و گو با خبرنگار فارس، یکی از مأموریت های هنر به ویژه سینما و تلویزیون را به تصویر کشیدن داشته های فرهنگی یک کشور دانست و گفت: این رسانه ها می توانند کمک کنند تا ما به عنوان یک کشور کهن و با داشتن تمدنی دیرینه و هزاران میراث ملموس و ناملموس، نقش جدی تری در جهان ایفا کنیم.

وی افزود: ما باید ایجاد درآمد و ثروت کنیم و این اتفاق کم کم در حال رخ دادن است، چرا که سال به سال شاهد تولید آثار بیشتر مرتبط با میراث فرهنگی هستیم.

تهیه کننده سریال «نون خ» برپایی جشنواره هایی همچون نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جشنواره ها همیشه در ذات خود رقابت ایجاد می کنند و این رقابت با ایجاد انگیزه کمک می کند تا استعدادها را شناسایی کرده و میراث کشور را به خوبی معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: من به شخصه در این زمینه تلاش داشتم تا در کارهای خود به موضوع میراث‌ توجه داشته باشم، «نون خ» هم به عقیده من به لحاظ معرفی لوکیشن های گردشگری، گویش، هنر و موسیقی یک کار گردشگری و میراث فرهنگی به شمار می رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053832

مهمترین اخبار ایران و جهان: