نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:18

رای انضباطی دیدار جنجالی تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در مورد دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

*باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن 5بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIPو VVIP، حضور لیدرها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به دلیل ایجاد توقف در بازی به وسیله پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از پایان مسابقه به پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق آن تا پایان فصل است و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظراست.

*یوسف سواری، لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به تیم مقابل به سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم فولاد محروم است . این رای قابل تجدید نظر است.

*باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی عوامل پس از پایان مسابقه با تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038976

مهمترین اخبار ایران و جهان: