نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 20:03

راهیان نور یک رزمایش بزرگ فرهنگی است

آبادان- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و گفت: با حضور مردم به ویژه جوانان، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در جمع خبرنگاران بیان کرد: روزانه راهیان نور مردمی، دانشجویی و دانش آموزی در قالب کاروان یا شخصی وارد یادمان‌های خوزستان می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و تاکید کرد: با حضور مردم به ویژه جوانان در یادمان‌های راهیان نور، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

وی خبر داد: خادمان و راویان در طول روز در حال ارائه خدمات به زائران راهیان نور هستند؛ البته پیش بینی‌های لازم در اردوگاه‌ها برای اسکان زائران راهیان نور به ویژه کاروان‌های استان‌های دیگر انجام شده است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: با همت و تلاش منطقه سوم نیروی دریایی در یادمان اروند تجهیزات نیروی دریایی در معرض دید زائران قرار می‌گیرد و زائران سوار کشتی می‌شوند و راویان در مسیرها، عملیات دفاع مقدس در این یادمان‌ها را برای مردم عنوان می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095232

مهمترین اخبار ایران و جهان: