نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:19

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در اردبیل و سایر شهرهای استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اردبیل اظهار کرد: ملت ایران با خروش مقتدرانه در ۲۲ بهمن بار دیگر توطئه‌ها، فتنه‌ها و حیله‌گری‌های دشمن را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

وی فرمایش دیروز مقام معظم رهبری را در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد و تصریح کرد: این راهپیمایی نمایشی از اقتدار و صلابت ایرانیان و همبستگی آنها در دفاع از انقلاب اسلامی و تداوم راه عزتمندانه شهدا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حساسیت راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته است چرا که تمام دوربین‌های بیگانگان تلاش خواهند کرد تا حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند در حالی که یقین داریم حماسه‌ای دیگر در ۲۲ بهمن امسال در شهرها و روستاها خلق خواهد شد.

حجت‌الاسلام باقری از برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: در اردبیل راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد که برادران از ایستگاه سرعین تا میدان مصلا و خواهران نیز از میدان شریعتی تا میدان مصلا حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی سخنران مراسم راهپیمایی اردبیل را حجت‌الاسلام عباس محمدحسینی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش معرفی کرد و ادامه داد: در مشگین‌شهر، بیله‌سوار، گرمی، نیر، سرعین و کوثر راهپیمایی از ساعت ۱۱ و در پارس‌آباد، نمین، خلخال، اصلاندوز و انگوت از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن آغاز شده و در همه شهرستان‌ها سخنرانان ابعاد مختلفی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه ملت ایران را در برابر قدرت مستکبران یادآوری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است در کنار برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن و باشکوه ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، گروه سرود ۳۰۰ نفری در اردبیل اجرای برنامه کرده و نمایشگاهی از توانمندی‌های ۴۴ ساله نیز در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی ضرورت حضور آحاد مردم و خانواده‌ها را در این راهپیمایی دشمن‌شکن یادآور شد و اضافه کرد: برای کودکان و نوجوانان در کنار برپایی ایستگاه نقاشی، بادکنک‌های رنگی و دیگر اقلام تبلیغاتی نیز توزیع خواهد شد تا به شکل متنوع حضور کودکان و نوجوانان را در کنار بزرگسالان در راهپیمایی امسال شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: عزم و اراده‌ای که ایرانیان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در این راهپیمایی انجام خواهند داد، تضمین‌کننده صلابت یک سال آینده این مرز و بوم خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029476

مهمترین اخبار ایران و جهان: