نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 18:06

عملیات اجرایی احداث گلخانه یک هکتاری علی آبادکتول آغاز شد

گرگان- طی مراسمی با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی عملیات اجرایی احداث گلخانه صیفی و سبزی یک هکتاری در علی آبادکتول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر جمعه، گلخانه پرورش سبزی و صیفی شهر مزرعه کتول با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان و رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول کلنگ زنی شد.

فرماندار علی آباد کتول در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این گلخانه پرورش سبزی و صیفی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع ایجاد خواهد شد.

ابراهیم احمدی افزود: در ایام الله دهه فجر پروژه‌های متعدد عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۶۶ میلیارد تومان در علی آبادکتول افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

وی گفت: در حوزه پروژه‌های اقتصادی شهرستان علی آبادکتول ۷۲ پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی به فرمانداری شهرستان معرفی شده که مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها ۲۱۶ میلیارد تومان است.

فرماندار علی‌آبادکتول ادامه داد: ۱۰۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد که ۶ پروژه با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۱۴۸ و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032032

مهمترین اخبار ایران و جهان: