نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 04:06

پارلمان عربی خواستار درج «شبه‌نظامیان شهرک‌نشین» در فهرست تروریسم شد

پارلمان عربی در بیانیه‌ای خشونت شبه‌نظامیان شهرک‌نشین صهیونیست علیه ملت فلسطین به ویژه در شهرک حواره در جنوب نابلس و شهرهای کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پارلمان عربی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان، خواستار اقدام فوری شورا امنیت و جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها شد.

در این بیانیه آمده است: «تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطینی به یک رفتار هدفمند تبدیل شده و عدم مجازات آن‌ها فرصتی را برای تداوم این جنایت‌ها و تجاوزات اعم از تیراندازی، آتش زدن خانه‌ها و خودروها، بیرون راندن کشاورزان از اراضی خود و ارتکاب جنایت قتل علیه فلسطینیان، فراهم کرده است که یادآور جنایت به آتش کشیدن منزل خانواده الدوابشه، ابو خضیر کودک فلسطینی و مسجدالأقصی و کشتار حرم ابراهیمی و دیگر جنایت‌های فجیع علیه ملت فلسطین است.

بنابر گزارش وبگاه مصری «الشروق»، پارلمان عربی همچنین از جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل خواست تا برای توقف تجاوزات مستمر شهرک‌نشینان علیه ملت فلسطین و اموال آن‌ها، دست به اقدام فوری زده و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین را در فهرست تروریسم قرار دهد.

شهرک‌نشینان صهیونیست دو روز پیش در اقدامی وحشیانه تعداد زیادی از خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان را در شهرک حواره نابلس آتش زدند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1065332

مهمترین اخبار ایران و جهان: