نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 20:57

وظیفه ما شناخت صحیح و دقیق مهدویت است

اصفهان – رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شهید وطن پور گفت: وظیفه ما شناخت صحیح و دقیق مهدویت است تا به عنوان یک انسان منتظر ظهور وظایف خود را در زمان انتظار به انجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن میلاد امام زمان، بر مزار شهید گمنام کوی سازمانی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان برگزار شد.

این مراسم عصر امروز با حضور خانواده‌های کوی‌های سازمانی هوانیروز و کارکنان این مرکز و دانشجویان خلبانی و مهندسی نگهداری و تعمیر این پایگاه برگزار شد.

در این مراسم که با جشن و سرور و اجرای سرود و مداحی همراه بود، ده‌ها جلد کتاب و بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان حاضر در جشن اهدا شد.

امیر سرتیپ خلبان علی اقلیمی، فرمانده مرکز آموزش هوانیروز و حجه‌الاسلام کیانی رئیس عقیدتی سیاسی این پایگاه به سخنرانی پرداختند.

حجه‌الاسلام رضا کیانی با تبریک میلاد امام زمان و اعیاد شعبانیه گفت: شادی و سرور در این اعیاد بخشی از وظیفه ماست و بخش دیگری از وظیفه ما شناخت صحیح و دقیق مهدویت است تا به عنوان یک انسان منتظر ظهور وظایف خود را در زمان انتظار به انجام برسانیم.

وی گفت: ما باید در هر لحظه زندگیمان، در افکار و اعمال و رفتارمان منتظر ظهور آن حضرت باشیم و کارنامه خود را در انجام واجبات و ترک محرمات بررسی کنیم.

سرتیپ خلبان علی اقلیمی نیز، با ادای احترام به مقام شهدای گمنام گفت: حضور دانشجویان این پایگاه و نیز خانواده‌های کارکنان پایگاه هوانیروز شهیدوطن‌پور بر مزار این شهید گمنام، نمادی از تجدید بیعت ما با امام زمان (عج) است.

وی با تبریک جشن میلاد امام زمان، دانشجویان این مرکز را به زیارت با معرفت و شناخت شهید گمنام دعوت کرد و ایمان و معنویت را لازمه انتظار برای ظهور حضرت مهدی (عج) دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1081932

مهمترین اخبار ایران و جهان: