نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 11:10

موسسه خیریه امید صباح گلستان از ۲۷۰ نخبه ایرانی حمایت می‌کند

مدیرعامل موسسه خیریه صباح گلستان گفت: این موسسه خیریه از ۲۷۰ نخبه ایرانی در حوزه های مختلف حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سلطان ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت خطیری در راستای وظایف خود دارند زیرا آنچه که توسط این افراد قلم زده و یا نگاشته می شود در تاریخ ثبت شده و در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی دارای ابزار قدرت است و ابزار قدرت رسانه ها و خبرنگاران قلمی است که در دست داشته و اخبار و گزارشات رو منعکس می کنند. این افراد می بایست در نگارش اخبار و گزارشات مراقبت های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل موسسه خیریه امید صباح گلستان خاطرنشان کرد: رسانه و فضای مجازی جای حب و بغض نبوده و باید در آن فکر و تحلیل اصولی و صحیح انجام شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاران و خیرین خوب منطقه بیان کرد: خوشبختانه در استان گلستان به ویژه گنبدکاووس سرمایه گذاران و نیکوکاران خوبی وجود دارند.سرمایه گذارانی که علاوه بر نقش افرینی در حوزه تولید و ایجاد اشتغال در فعالیت های خیرخواهانه نیز مشارکت داشته و در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، کمک های مومنانه، پروژه های عمرانی و غیره حضور پررنگ دارند.

ابراهیمی گفت: علیرغم اینکه این افراد در حوزه های مختلف تولید، اشتغال، پروژه های عمرانی و فعالیت های خیرخواهانه گام های بسیاری برداشتند اما متاسفانه برخی از مسئولان و مدیران اجرایی نسبت به انها کم لطفی و بی مهری کرده تا جایی که برخی از انها نقطه هدف سرمایه گذاری های بعدی خود را استان های دیگر انتخاب کردند.

وی با اشاره به پروژه دام سبک در چناران استان خراسان شمالی توسط گروه صنعتی صباح بیان کرد: اجرای این پروژه تحول عظیمی را در کشور ایجاد می کند. تعداد ۵۰ هزار راس دام سبک با استفاده از روش های نوین جهانی در این پروژه در طول سال چندقلوزایی خواهند داشت.

مدیرعامل موسسه خیریه امید صباح گلستان ابراز کرد: گروه صنعتی صباح با مدیریت برادران ابراهیمی تلاش دارد در جای جای کشور و بدور از قومیت گرایی فرصت های خوب اشتغال و تولید را با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه و پیشرفت کشور ایجاد کند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از درامد ۱۲ واحد تولیدی گروه صنعتی صباح در کشور صرف امور خیریه می شود و ۲۷۰ نفر از نخبگان ایرانی در قالب موسسه خیریه توسط این گروه حمایت می شوند.

ابراهیمی یادآور شد: مرکز معلولان توانبخشی با اعتبار هفت میلیارد تومان فروردین سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088132

مهمترین اخبار ایران و جهان: