نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 09:49

نباید چشم بسته رای دهیم/ حمایت از ورزش را وظیفه خود می‌دانیم

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه نباید در حمایت از یک تیم چشم بسته رای بدهیم، گفت: حمایت از جوانان و ورزشکاران عزیزمان وظیفه ذاتی ما است که برای این حمایت باید برنامه‌ای جامع با کمک این عزیزان و دستگاه‌های متولی تهیه و اجرا شود نه اینکه بادی به هر جهت عمل کرد.

مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: علت مخالفت برخی از اعضای شورا و اینجانب در مورد حمایت ۲ میلیاردی شورای شهر از یک تیم به معنی عدم حمایت از تیم‌های دیگر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان  افزود: ما اعتقاد عمیق به حمایت از این عزیزان داریم، اما متاسفانه این شیوه انتخاب و رای دادن که دوستان موافق، اطلاعات اولیه‌ای از این تیم ندارند و حتی نمی‌دانند تیم در رتبه چندم لیگ یک قرار دارد مورد مناقشه است.

وی افزود: اینکه چشم بسته رای بدهیم درست نیست، به همین خاطر نبود سیاست و برنامه مشخص در حوزه ورزش در کمیسیون فرهنگی شورا در دو سال گذشته هم دلیل دیگر مخالفت ما با این مصوبه بوده است.

طالب با اشاره به سخنرانی رئیس کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق در حمایت از این تیم گفت: اینکه لحظه رای‌گیری نیز اقدام به ترک جلسه تلفیق و جلسه صحن علنی می‌کند اقدام پسندیده‌ای نیست، چون رئیس کمیسیون باید نظر قطعی خود را در این زمینه اعلام می‌کرد نه اینکه جلسه را ترک کند.

وی گفت: حمایت از جوانان و ورزشکاران عزیزمان وظیفه ذاتی ما است که برای این حمایت باید برنامه‌ای جامع با کمک این عزیزان و دستگاه‌های متولی تهیه و اجرا شود نه اینکه بادی به هر جهت عمل کرد .

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037276

مهمترین اخبار ایران و جهان: