نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 01:15

حضور هنرمندان زنجانی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هنرمندان رشته‌های صنایع‌دستی ملیله کاری، چاقوسازی، منبت و مشبک کاری، قلمزنی روی مس، رودوزی سنتی، انگشترسازی، و غیره در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جریان بازدید از شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در ۱۵ سالن و فضایی حدود ۶۷ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن تا روز جمعه ۲۱ بهمن (به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان در 16 غرفه به معرفی صنایع‌دستی استان زنجان می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان رشته‌های صنایع‌دستی ملیله کاری، چاقوسازی، منبت و مشبک کاری، قلمزنی روی مس، رودوزی سنتی، انگشترسازی، و غیره در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شرکت کرده‌اند، افزود: زنجان در سالن 8 و 9 و در غرفه‌های 27، 41 با حضور 30 هنرمند به معرفی و عرضه صنایع‌دستی استان می‌پردازد.

صفوی با اشاره به بازدید«رجب اوف» مدیر گردشگری اکو از غرفه‌های استان زنجان و استاندار زنجان از نمایشگاه و انجام مذاکرات لازم درباره جشنواره بین‌المللی غذای اکو بیان کرد: این نمایشگاه و دیدارهای انجام شده دستاورد مثبتی برای استان خواهد داشت.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026476

مهمترین اخبار ایران و جهان: