نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 15:01

افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت استان طی یک سال گذشته، گفت: این مبلغ به ۱۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان رسیده است.

علی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افزایش ۳۰ درصدی تعداد واحدهای بهداشتی و درمانی تجهیزشده در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال تعداد این واحدها از ۶۴ به ۹۱ واحد رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: مبلغ صرف‌شده برای تجهیز این واحدها ۷۵ درصد افزایش داشته و به ۴۰ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

احمدی با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های عمرانی تکمیل‌شده در این مدت ۲۷ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: اعتبار صرف‌شده برای تکمیل این طرح‌ها ۴۵ درصد افزایش داشته و به ۵۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی ضمن اشاره به افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت استان طی یک سال گذشته، اظهار داشت: این مبلغ به ۱۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت استان مطرح کرد: در مدت مذکور تعداد رصدها و بازرسی‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای در استان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

احمدی با اشاره به اینکه درصد مراقبت به‌موقع از بیماران ۳۴.۵ درصد افزایش یافته است، بیان داشت: تعداد مرگ‌های منتسب به کووید ـ ۱۹ در استان طی یک سال گذشته ۸۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034176

مهمترین اخبار ایران و جهان: