نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 11:57

پاسخ علی دایی و یک سرمربی دیگر به فولاد/ در انتظار پاسخ «نویدکیا»

سرمربی ایرانی همچنان گزینه نخست مدیران کارخانه فولاد است در غیر اینصورت سراغ گزینه های خارجی خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه فولاد خوزستان پس از سه شکست متوالی این تیم در لیگ برتر تصمیم به برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم گرفت تا «اولی گلادیسون» مربی بدنساز هدایت فولاد را در بازی چهارشنبه هفته جاری مقابل پرسپولیس بر عهده بگیرد. همچنین محمد خرمگاه و حسین کاظمی نیز به عنوان دستیاران منصوریان همچنان تیم را تمرین می‌دهند تا پس از این بازی از جمع فولادی‌ها جدا شوند.

باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب سرمربی جدید سراغ محمد ربیعی و علی دایی رفت اما هیچ کدام از آنها حاضر به پذیرش سرمربیگری فولاد نشدند. همچنین مدیران عالی رتبه کارخانه فولادخوزستان نسبت به جذب محرم نویدکیا علاقه نشان داده‌اند اما سرمربی پیشین سپاهان هنوز پاسخ روشنی به این درخواست نداده است.

این در حالی است که سهراب بختیاری زاده بازیکن خوزستانی فوتبال ایران نیز یکی از گزینه های مدنظر باشگاه فولاد است و به نظر می رسد با شرایط موجود گزینه جدی هم باشد.

فولادی‌ها که مذاکره با «دراگان تالاجبچ» سرمربی پیشین تیم‌هایی همچون الخالدیه بحرین، الطایی عربستان، اتحاد کلبا امارات، کویت اس سی، النهدا عربستان، استرا پولا کرواسی و الاتحاد عربستان را پیش برده بودند فعلا با نظر مخالفت مدیران ارشد کارخانه فولاد برای عقد قرارداد روبرو شده اند.

مسئولان کارخانه فولاد معتقدند گزینه نخست سرمربیگری این تیم باید داخلی باشد در غیر اینصورت سراغ گزینه خارجی بروند.

باشگاه فولاد خوزستان یکشنبه هفته آینده تکلیف گزینه نهایی سرمربیگری خود را مشخص خواهد کرد تا دور جدید تمرینات این تیم را زیر نظر داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472832

مهمترین اخبار ایران و جهان: