نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 20:30

اعضای اصلی و سر شبکه‌های آشوب‌طلبان در اصفهان دستگیر شدند

با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اعضای اصلی و سرشبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اعضای باند ۹ نفره آشوب‌طلبان و اغتشاشگران که بعضاً نیز دارای سوابق شرارت بوده و قصد انجام اقدامات ایذایی در نقاط مختلف استان و همسو شدن با گروهک‌های معاند با تخریب اموال دولتی، حمله به اماکن حساس و حتی در صورت موفقیت اجرای پروژه کشته سازی داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و قبل از هر گونه فعالیت خرابکارانه توسط این افراد، مخفیگاه تمامی اعضای این باند ۹ نفره در چند شهرستان استان شناسایی و ضمن رصد شبانه‌روزی و میدانی تحرکات آنان نهایتا در چند عملیات منسجم و هماهنگ کلیه نفرات دستگیر شدند.

بر اساس این اطلاعیه، این افراد در سال گذشته در تجمعات غیرقانونی، تخریب اموال دولتی و مواردی دیگر نقش داشته و در حال برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای انجام اقدامات غیرقانونی و حتی پروژه کشته سازی بودند که با هوشیاری ماموران ناکام ماندند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501076

مهمترین اخبار ایران و جهان: