نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 11:48

تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان تکمیل است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان گفت: تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان در روزهای پایانی تابستان تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی باقری، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت ظرفیت‌های اقامتی زنجان اظهار داشت: کل ظرفیت اسکان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان با اشاره به ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در آخرین روزهای تابستان بیان داشت: در این راستا کمبود اسکان نداشتیم و مشکلی برای اسکان و اقامت گردشگران به وجود نیامد.

باقری گفت: میانگین اشغال و تکمیل ظرفیت هتل‌های زنجان در روزهای پایانی تابستان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

شایان ذکر است در استان زنجان ۱۰ هتل با ۲۶۶ اتاق و ۵۸۳ تخت، ۴ هتل آپارتمان با ۶۲ تخت و ۱۷۰ اتاق، ۳ اقامتگاه سنتی با ۲۶ اتاق و ۶۸ تخت، یک هتل بوتیک سنتی با ۷ اتاق و ۱۵ تخت، ۱۷ مهمانپذیر با ۲۲۱ اتاق و ۵۶۷ تخت، ۲۴ خانه مسافر با ۵۸ اتاق و ۲۲۸ تخت، ۷ واحد اقامتی در مجتمع‌های بین راهی با ۴۹ اتاق و ۱۷۵ تخت فعال است.

گفتنی است، استان زنجان دارای ۶۶ اقامتگاه با ۶۸۹ اتاق با یک هزار و ۸۰۶ و نیز ۱۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۴۲۰ اتاق و ۹۰۰ تخت است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1502076

مهمترین اخبار ایران و جهان: