نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 21:04

محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی قرار دارد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که محور مقاومت اجازه ثبات و آرامش را به رژیم اشغالگر صهیونیستی نخواهد داد.

وی در واکنش به دیدار سه جانبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی و صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت گفت که محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، عمل و پیگیری تجاوزات دشمن صهیونیستی چه در فلسطین و چه در منطقه قرار دارد.

البریم تاکید کرد: وحدت میادین رکنی اساسی در دکترین مبارزاتی محور مقاومت است که رویکرد و مواضع رهبران مقاومت بازتاب دهنده آن است و در میدان عمل نیز شاهد اثبات آن هستیم و جهاد اسلامی هم رمز حفظ وحدت مقاومت است.

وی تصریح کرد که سال‌ها کار، جهاد و جانفشانی رهبران و مبارزان مقاومت برای رسیدن به این سطح از آمادگی برای نبرد با دشمن صهیونیستی یک هدف را دنبال می‌کرده و آن بازداشتن دشمن و در هم شکستن هیبت آن و خنثی کردن توطئه‌های خطرناک این رژیم در کشورهای اسلامی و عربی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482032

مهمترین اخبار ایران و جهان: