نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 09:05

تلاش پشت پرده در هیات مدیره پرسپولیس برای بازگرداندن مدیرعامل

رضا درویش در حالی به عنوان مدیرعامل کار خود را در پرسپولیس ادامه می دهد که با حاشیه های عجیب در چند وقت اخیر روبرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون صندلی مدیرعاملی این باشگاه در راستای حمایت اعضای هیأت مدیره از رضا درویش اطلاع رسانی کرد. در قسمتی از گزارش منتشر شده در خصوص آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه عنوان شده است: «هیات مدیره ضمن تاکید بر همدلی و همبستگی در شرایط حساس کنونی، حمایت کامل خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام نمود تا شاهد موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های داخلی باشیم».

حاشیه‌های به وجود آمده درباره جابجایی مدیرعامل باشگاه در حالی قوت گرفت که بحث پیرامون عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات و موافقت او با جدایی احمد گوهری گلر دوم تیم زیاد شده بود اما درویش اعلام کرد تمام انتخاب‌های فنی و رفت و آمد بازیکنان با دستور مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی تیم بوده است تا دیگر بهانه‌ای دست مخالفان خود در هیأت مدیره ندهد.

تلاش پشت پرده در هیات مدیره پرسپولیس برای بازگرداندن مدیرعامل

شایعه بازگشت یکی از مدیران عامل پیشین پرسپولیس با حمایت دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه باعث ناراحتی درویش شد اما حمایت اکثر اعضا و همچنین حساسیت بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان باعث شد تا آنها در این خصوص اطلاع رسانی لازم را داشته باشند تا پروژه بازگشت این مدیر به پرسپولیس فعلا مسکوت باقی بماند.

درویش که از جمع اعضای هیأت مدیره باشگاه خارج شده و تنها به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند اعلام کرده است در هر زمان که آنها اعلام کنند حاضر به رفتن از پرسپولیس است اما هیچ تصمیمی برای استعفای زودتر از موعد در حال حاضر ندارد.

از سوی دیگر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان نیز فعلا هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ندارد تا آنها با آرامش خاطر کار خود را دنبال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493876

مهمترین اخبار ایران و جهان: