نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 11:53

برگزاری بیش از ۱۵۰۰ ویژه برنامه آخر صفر در البرز

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به پیش بینی بیش از ۱۵۰۰ ویژه برنامه برای ایام آخر صفر گفت: سوگواره «در سوگ خورشید» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه روز پایانی ماه صفر متقارن با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مصادف است، افزود: هیأت‌های مذهبی، مساجد و تکیه‌ها ویژه برنامه‌های مذهبی این ایام را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: یک هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه عزاداری در محله‌ها، حسینیه‌ها و تکایای استان آغاز شده است

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: مواکب و ایستگاه‌های صلواتی هم همچون سنوات گذشته آماده پذیرایی عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) شده است.

ولایی برحق گفت: در مراکز شهرستان با هماهنگی مراکز فرهنگی و ارگان‌ها زمینه برپایی سوگواره‌های عزای ائمه (ع) با عنوان «در سوگ خورشید» برنامه ریزی شده که این مراسم در مرکز استان و شهر کرج در روزهای پنجشنبه ۲۳ شهریورماه و شنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: در این مراسم دسته‌های عزاداری و هیئات مذهبی حرکت خود را از مقابل آستان مقدس امامزاده حسن (ع) آغاز و از بلوار امامزاده حسن (ع) به سمت میدان توحید حرکت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: این مراسم مذهبی و عزاداری با حضور سخنرانان، مداحان و جمع کثیری از عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494232

مهمترین اخبار ایران و جهان: