نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:09

تعلق یک هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان در دولت ۱۳ تجهیزات پزشکی به چهارمحال و بختیاری تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خالدی فر ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افتخار امروز ما بر این است که همه پزشکان از خود استان هستند و مردم برای ارتباط‌گیری با پزشک مشکلی ندارند.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان کاشانی به مرکز پیوند کبد در غرب کشور تبدیل شده که این افتخاری برای نیروهای بومی و پراستعداد است.

خالدی فر با اشاره به اینکه جلسات هیئت رئیسه دانشگاه را در همه مناطق استان برگزار می‌کنیم بیان داشت: ما همه مشکلات را از نزدیک رصد و در حد امکان حل می‌کنیم.

وی با اذعان بر اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان در دولت ۱۳ تجهیزات پزشکی به این استان تعلق گرفته است گفت: در حال حاضر این استان مجهز به ۶ دستگاه ام. آر. آی شده است.

خالدی فر یادآور شد: آخرین مدل دستگاه سی تی آنژیو کشور وارد استان شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان بن و کیار به دستگاه دیالیز مجهز شده است و دو شبکه بهداشتی در خانمیرزا و فلارد مستقر شدند.

خالدی فر بیان داشت: از شنبه اخیر ۱۰ هزار دوز واکسن سه‌گانه وارد کشور شد و ۱۵ هزار دوز واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌های غیر دولتی موجود اظست.

وی با بیان اینکه کرونا از فاز اپیدمی خارج شده است اذعان داشت: موردی از سویه جدید کرونا در کشور مشاهده نشده است اما باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492876

مهمترین اخبار ایران و جهان: