نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 14:56

میعادگاه‌های نمازجمعه از پایگاه‌های مهم فرهنگی انقلاب هستند

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از میعادگاه‌های نمازجمعه به عنوان پایگاه مهم فرهنگی انقلاب یاد کرد که در افزایش بصیرت افزایی جامعه نقش مهمی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر یکشنبه در نشست با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران از میعادگاه‌های نمازجمعه به عنوان پایگاه مهم فرهنگی انقلاب یاد کرد که در افزایش بصیرت افزایی جامعه نقش مهمی برعهده دارند.

وی نقش آفرینی ستادهای نمازجمعه در دوران دفاع مقدس و مقاومت را مهم دانست و گفت: پایگاه اعزام رزمندگان و پشتیبانی جنگ در آن انجام می‌شد و امروز هم پایگاه تبیین فرهنگ و معارف دوران دفاع مقدس و مقاومت است.

این مسئول تصریح کرد: ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی انقلاب هستند که نقش محوری در بصیرت افزایی و جهاد تبیین دارند.

سرهنگ پاسدار سلامی به نقش محوری ائمه جمعه در تزریق روحیه ایمان و معنویت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: با این روحیه رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل به پیروزی رسیدند و امروز در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای دشمنان نیز سلاح مهم و مؤثر خواهد بود.

سرهنگ پاسدار سلامی از سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نمازجمعه، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و پرداختن ائمه جمعه به موضوع دفاع مقدس در خطبه‌های نمازجمعه به عنوان مهمترین برنامه‌های ستاد سال نمازجمعه در هفته دفاع مقدس یاد کرد.

وی از تدوین خاطرات ائمه جمعه رزمنده در دفاع مقدس در قالب کتاب خبر داد و گفت: این برنامه در راستای ستاد کنگره سرداران و ده هزار و چهارصد شهید استان مازندران انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483176

مهمترین اخبار ایران و جهان: