نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:27

حماسه اربعین حسینی زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: حماسه اربعین حسینی زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار جمعی از دولتمردان و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار رهبر انقلاب از خدمات رئیس جمهور تشکر کردند و البته پیشنهاداتی هم داشتند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دولت به خوبی به مردم منتقل نمی‌شود، ابراز داشت: زبان رسانه‌ای دولت با وجود فعالیت‌های بسیار خوب برای مردم، آنچنان که باید و شاید برای انتقال این فعالیت‌ها مناسب نبود.

امام جمعه کاشان با اشاره به برخی از محاسن مورد اشاره رهبر معظم انقلاب درباره دولت تصریح کرد: کاهش تشریفات، فعالیت شبانه روزی و جهادی، ارتباط مستقیم با مردم و اقدامات زیربنایی و غیره از جمله این محاسن است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و برجسته‌ترین فعالیت‌های دولت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بوده است، گفت: برای مثال در میدان گازی مشترک ایران و قطر رئیس جمهور به صورت جدی وارد شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برخی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: پیشنهاد می‌کنیم تعاونی‌ها با حضور مستمر در راستای ساماندهی ملزومات مردم مثل بازار میوه ورود کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری خاطرنشان کرد: شهید دلواری نمونه بزرگی از مقاومت در برابر اشغالگران است که باید چهره‌هایی مثل دلواری برای نسل امروز به خوبی معرفی شوند.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به ضربه سربازان امام زمان (عج) به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: البته که این رژیم به خیال خود در این توطئه موفق شده است ولی از این موضوع غافل بوده است که این موضوع از ۹ سال پیش تاکنون برای مأموران امنیتی ایران مشخص شده بود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم اربعین گفت: راهپیمایی عظیم اربعین زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و سال به سال باید پرشکوه‌تر از قبل برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480132

مهمترین اخبار ایران و جهان: