نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:32

نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه انجام شد

ارومیه- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از آغاز پروازهای ویژه اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه از ظهر جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قراملکی ظهر جمعه در حاشیه نخستین پرواز ویژه اربعین از فرودگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نخستین پرواز اربعین توسط شرکت هواپیمایی آتا امروز ۱۰ شهریور ماه ساعت ۱۲ با ۱۴۲ زائر از فرودگاه ارومیه عازم نجف اشرف شد.

وی ادامه داد: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ار میه نجف و بالعکس انجام می‌شود

مدیر کل فرودگاه‌های استان اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شأن زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

قراملکی یادآور شد: زائرین در فرودگاه پس از پذیرایی در موکب شهید باکری با تماشای نمایش‌های مذهبی گوناگون در ترمینال پروازهای خارجی، اجرای گروه سرود، چاوشی خوانی، ادای احترام به پرچم نورانی حرم مطهر امام حسین (ع) عازم سفر به عتبات عالیات شدند.

وی گفت: بدون شک این برنامه‌ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار خواهد شد تا شاهد حال و هوای اربعین در فرودگاه ارومیه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480032

مهمترین اخبار ایران و جهان: