نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 15:49

تلاش دولت در مناطق محروم بی‌نظیر است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: تلاش دولت در مناطق محروم بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت آغاز هفته دولت مسئولین بخش چاروسا با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با تسلیت ایام ماه محرم شهیدان رجایی و باهنر را نماد عینی خدمت بی منت به مردم دانست و عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی‌منت به مردم بودند و ساده زیستی، ولایتمداری و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است.

امام جمعه قلعه رئیسی با تبریک هفته دولت به دولتمردان صداقت در کار و خدمت به مردم را مهمترین ویژگی شهید رجائی و باهنر دانست و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و بیان عملکرد دولت بیان عملکرد نظام است و باید خدمات دولت به مردم گفته شود و عملکرد دولت مردمی و انقلابی در مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم بی نظیر است اما نیاز است مسئولین توجه و عمکلرد بیشتری از خدو به نمایش بگذارند.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این مراسم با گرامیداشت یادو نام شهیدان رجائی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد صداقت و خدمت بی‌منت به مردم و انقلاب بودند که برای تمام دولتمردان به عنوان یک الگو قرار داشتند.

وی افزود: اگرچه دوره ریاست جمهوری و نخست وزیری این دو شهید بزرگوار کمتر از یک ماه بود اما در همین مدت کوتاه تأثیری به جای گذاشتند که بعد از سالیان طولانی همچنان از آنان به عنوان الگوی خدمت و ساده‌زیستی یاد می‌شود.

وی با انتقاد از مدیرانی که امروز در برنامه هفته دولت شرکت نکردند خواستار برخورد مدیران شهرستانی این مدیران شد و تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام  انقلاب و دولت مردمی است که مدیران باید توجه داشته باشند که خدمات مختلف را بیان کنند.

ایزدخواه در ادامه گفت: این انقلاب مرهون رشادت‌ها و شهامت‌های شهداست که در راه اقتدار و امتداد نظام گام برداشته‌اند و ما نیز امروز شاهد عزت و اقتدار کشور هستیم و دولت مردمی آیت الله رئیسی با تلاش شبانه روزی به دنبال کار و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466476

مهمترین اخبار ایران و جهان: