نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:42

اعزام سومین کاروان بهداشت و درمان لرستان به کربلای معلی

خرم‌آباد- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام کاروان‌های بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در کربلا خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، محسن آدینه وند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین کاروان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر امروز راهی کشور عراق شد.

وی گفت: گروه اعزامی تعداد ۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران دانشگاه هستند تا خدمات درمانی را در ۱۸ موکب در کربلای معلی انجام دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: نخستین گروه ۱۲ نفر از پرسنل درمانی شامل پزشک و پرستار بودند که با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدلله الحسین (ع) به شهر مهران اعزام شدند.

آدینه وند، ادامه داد: دومین گروه ۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی، شامل هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پنجم شهریور ماه در مرز مهران مستقر شدند.

وی بیان کرد: از بیست و هفتم مرداد ماه نیز ۱۰۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، شش دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اورژانس هوایی با حضور ۷۰۰ نفر از نیروهای فوریت‌های پزشکی خدمات لازم را در مسیرهای مواصلاتی استان به زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476132

مهمترین اخبار ایران و جهان: