نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 11:56

جاده‌های خوزستان در شرایط ایده‌ آل نیستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، گفت: در برخی از مسیرهای مرزهای شلمچه و چذابه که نیاز به روشنایی یا تعریض جاده وجود داشت مشکل را مرتفع کردیم، البته هنوز در بحث جاده‌ای به شرایط ایده‌آل نرسیدیم که دلیل آن بحث نقدیندگی است.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی استان در ایام اربعین، اظهار کرد: امسال خدمات زیر بنایی در هر دو مرز نسبت به سالهای گذشته قابل قیاس نیست و شرایط و امکانات بسیار خوبی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت آبرسانی،  برق، سایه‌بان در مسیر تردد زائران و محل استقرار زائران در مرزها خیلی خوب است، افزود: در مرز چذابه تعداد مواکب بیشتر شده و علاوه بر این بنیاد مستضعفان سه موکب بزرگ و مجهز نیز در پایانه مرزی چذابه بر پا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در بحث جاده‌های دو مرز چذابه و شلمچه، گفت: در  برخی مسیرها که نیاز به روشنایی یا تعریض جاده وجود داشت تا جایی که امکان دارد مشکل را مرتفع کردیم، البته هنوز در بحث جاده‌ای به شرایط ایده‌آل نرسیدیم که دلیل آن بحث نقدیندگی است.

خانچی در خصوص جاده اهواز- خرمشهر، بیان کرد: قسمتی از این جاده تعریض شده است اما اصل پروژه که چهار خطه شدن آن است هنوز عملیات آن آغاز نشده است.

وی عنوان کرد: بهسازی جاده اهواز به سمت خرمشهر جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است و راه و شهرسازی باید فرایندهای مربوط به اجرای پروژه این جاده را دنبال کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463732

مهمترین اخبار ایران و جهان: