نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:19

بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین با هواپیما به اصفهان بازگشتند

اصفهان- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از بازگشت ۱۲ هزار و ۴۱۶ زائر اربعین اصفهانی از مبدا فرودگاه نجف عراق به کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان ابوذر ضیایی با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت:: ۱۲ هزار و ۴۱۶ زائر اصفهانی با ۵۵ پرواز از طریق فرودگاه نجف کشور عراق به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی در این فرودگاه از بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری عملیات اعزام زائران اربعین در این فرودگاه آغاز و تا بیستم شهریور ماه تعداد ۱۱۰ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس انجام شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: ۸۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیر اصفهان به اهواز و بالعکس نیز در این مدت انجام شد و بیش از چهار هزار و ۷۰۰ زائر از طریق مرزهای زمینی به جمع زائران در پیاده روی اربعین پیوستند و پس از زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) به اصفهان بازگشتند.

وی بیان کرد: در این مدت نمایندگان نهادهای نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر بازرسی استانداری در ترمینال پروازهای خارجی مستقر و به صورت مداوم بر قیمت بلیط‌های عرضه شده در این مسیر نظارت و خدمات در حال ارائه را پایش کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496076

مهمترین اخبار ایران و جهان: