نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 00:14

انجمن سینمای جوان اردبیل ساختمان مستقل ندارد

اردبیل- مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: بیشتر از ۳۷ سال است که انجمن سینمای جوانان در استان اردبیل فعالیت می‌کند اما این انجمن از داشتن ساختمامن مستقل بی بهره مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میردولت موسوی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران اجرایی هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس محرم و سومین اردوی فیلم سازی انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل اظهار کرد: انجمن سینمای جوان اردبیل متعلق به تمام جوانان استان است که در راستای بالندگی در هنر فیلمسازی در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان با حضور تعداد کثیری از جوانان هنرمند و با استفاده از امکانات آموزشی و تولیدی انجمن توانسته در مجامع ملی و بین المللی برای کشور و اردبیل افتخار آفرینی کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل افزود: فعالیت‌ها و اقدامات فیلمسازی در انجمن سینمای جوان سبب امیدواری بیش از پیش جوانان هنرمند و هنرجویان انجمن است که از جمله آنها برگزاری هفته‌های فیلم و عکس و جشنواره‌های استانی، نمایشگاه‌های عکس و سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل است که در دی ماه سال گذشته به اجرا شد.

موسوی با تقدیر از حمایت‌های استانداری اردبیل از رویدادهای مهم فرهنگی در اردبیل تصریح کرد: همه این امید و نشاط و تلاش به میمنت حضور مدیران شایسته ای است که به عنوان حامیان جوانان و هنرمندان ایفای نقش می‌کنند.

وی از جوانان هنرمند به عنوان سفیران فرهنگی و نام آوران و افتخار آفراینان ایران یاد کرد و گفت: انجمن سینمای جوانان اردبیل خواستار حمایت بیش از پیش مدیران و متولیان فرهنگی استان اردبیل است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ادامه داد: در طول ۳۷ سال فعالیت در انجمن تنها آرزوی برآورده نشده ما بی سرپناهی انجمن سینمای جوانان اردبیل است که انتظار می‌رود با حمایت‌های متولیان فرهنگی و استانداری اردبیل انجمن صاحب ساختمان مستقل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492032

مهمترین اخبار ایران و جهان: