نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 12:45

رشد اقتصادی مازندران با بهره‌گیری از تفکر شهید رجایی محقق شد

ساری- استاندار مازندران گفت: رشد اقتصادی چهار درصدی در استان با بهره گیری از تفکر مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر سه شنبه در جشنواره شهید رجایی، با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی برای مدیران ما به شمار می‌روند، گفت: بهره‌گیری از سبک مدیریتی رجایی و باهنر می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: ما باید بتوانیم روی گفتمان این دو شهید والامقام کار و گفتگو کنیم و این دو شهید در حوزه مدیریتی اثرگذار شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت شهیدان بزرگوار تغییراتی در سبک مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است، گفت: مردم سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر را می‌پذیرند زیرا این سبک برگرفته از آرمان‌های دینی صداقت و تقوای فردی است و تلاش جهادی است.

استاندار مازندران با اظهار این که انحراف از سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر کشور را عقب انداخته است، گفت: متأسفانه در دوره‌ای مانور تشریفات و تجملات سبقت گرفت و ساده زیستی و مردمی بودن مذموم شناخته شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید نسبت خود را با سبک مدیریتی شهیدان رجایی و هنر بسنجیم و آرمان مدیریتی. رجایی و شهید باهنر و شهید سلیمانی باید الگو قرار گیرد.

حسینی پور گفت: دشمن نمی‌تواند توفیقات نظام را بپذیرد و تلاش دارد با امپراتوری رسانه‌ای پیشرفت کشور را متوقف کند.

استاندار مازندران به تلاش‌های صورت گرفته در استان اشاره و اضافه کرد: در مازندران به همت و همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی هژمونی جهادی شکل گرفت و مدیران ما با انگیزه بالا نسبت به فعال کردن پروژه‌های عمرانی و خدماتی اقدام کرده‌اند و رشد اقتصادی ۴ درصدی با مدیریت و تفکر شهید رجایی در استان محقق شده است.

حسینی‌پور با بیان این که ثبت سبک مدیریتی شهید رجایی در استان کلید خورده است، گفت: مهمترین شاخصه و مؤلفه شهیدان رجایی و باهنر اخلاص کار خالصانه بود که برای رضای خدا کار می‌کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474932

مهمترین اخبار ایران و جهان: