نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:46

اجرای یکی از ابرپروژه‌های انتقال آب کشور در تفرش

اراک- استاندار مرکزی با بیان اینکه مهر پایانی بر بسیاری از پروژه‌های ناتمام استان به‌تدریج زده می‌شود، گفت: یکی از ابرپروژه‌های انتقال آب کشور در تفرش اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه میز خدمت دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد «ششناو» شهر تفرش برقرار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین گفت: دولتمردان و خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی در این دولت حق توقف و تعطیلی ندارند.

وی افزود: اگر مدیری وقفه داشته باشد و بین او مردم فاصله‌ای باشد خائن به دولت و مردم است چراکه باید گره‌های گذشته را با سرعت باز کرد تا مسیر رشد و پیشرفت را با شتاب دنبال کنیم.

اجرای یکی از ابرپروژه‌های انتقال آب کشور در تفرش

استاندار مرکزی تأکید کرد: در این دولت پشت میز نشینی به راهبرد حضور بدون واسطه و تکلف بین مردم تغییر کرده و مدیران حتی شب‌ها در میزهای خدمت چهره به چهره با مردم در ارتباط هستند.

وی افزود: از جمله پروژه‌های حیاتی برای تفرش رفع مشکل تنش آبی این شهرستان بود که در سفر رئیس جمهور رقم قابل توجهی نزدیک ۳۵۰ میلیارد تومان بدین منظور تخصیص داده شد.

مخلص الائمه بیان کرد: طرح انتقال آب از هفتیان به تفرش و ۴۰ روستا با چهار ایستگاه و مخزن پمپاژ آب، از ابر پروژه‌های تأمین آب در کشور است و امیدواریم با سرعت بسیار خوب اجرای پروژه در اوایل پاییز به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با تمام محدودیت‌ها تلاش شده کارهای عقب افتاده به سامان برسد و مردم در جای‌جای استان شاهده بهره‌مندی از منافع پروژه‌ها باشد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: مهر پایان بسیاری از پروژه‌ها ناتمام به تدریج زده می‌شود و به طرح‌های جدید خواهیم پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473576

مهمترین اخبار ایران و جهان: