نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 07:40

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان علت استشمام بوی نامطبوع گاز در شمال اصفهان در مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک‌شهر و خانه اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته ساکنان شمال اصفهان مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک‌شهر و خانه اصفهان بویی را شبیه بوی گاز استشمام کردند و هزاران تماس با آتش‌نشانی و شرکت گاز داشتند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی اعزام شدند و ارزیابی اولیه را انجام دادند، بر اساس یافته‌ها مشخص شد یک تانکر ته مانده مواد شیمیایی را در منطقه رهنان در فاضلاب تخلیه کرده است.

شیشه‌فروش بیان کرد: بلافاصله تیم‌های شرکت آبفا اعزام شدند و در ۲ مرحله، شست‌وشوی فاضلاب انجام شد، این فاضلاب از رهنان به سمت خیابان امام خمینی و برخوار می‌رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: نزدیک صبح این بوی گاز کمتر احساس شد و مقرر شد تیمی از شرکت آبفا و نیروی انتظامی موضوع را بررسی کنند تا راننده خاطی را از طریق دوربین‌ها رصد کنند و مسائل حقوقی و قضائی آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تیمی از محیط زیست و بهداشت نیز اعزام شد تا مسائل بهداشتی آن را بررسی کنند، تصریح کرد: چندین مورد دیگر شبیه این حادثه در ماه‌های گذشته گزارش شده است، در منطقه درچه کارگاه‌های صنعتی و سایت‌های دفع پسماند وجود دارد که باید پسماندهای صنعتی را آنجا استاندارد امحا کنند اما بعضی افراد سودجو بقایا را در فاضلاب تخلیه و مردم را اذیت می‌کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490476

مهمترین اخبار ایران و جهان: