نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 18:51

برخورد تریلی با اتوبوس بین شهری ۲ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

یک دستگاه تریلی به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به اتوبوس پارک شده در حاشیه جاده برخوردکرده است که بر اثر این حادثه یک نفر از اتباع پاکستانی بر روی سقف اتوبوس قرار داشت که به علت شدت ضربه از روی سقف اتوبوس به پایین پرتاب و فوت میکند ، راننده و سرنشین تریلی مصدوم شده بودند که توسط نیروهای امدادی به عوامل اورژانس تحویل داده شدن.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز, در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ساعت ۰۶:۲۳ صبح ،طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در جاده شیراز_ سروستان اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه  تریلی به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به اتوبوس پارک شده در حاشیه جاده برخورد میکند.

بر اثر این حادثه  یک نفر از اتباع پاکستانی بر روی سقف اتوبوس قرار داشت که به علت شدت ضربه از روی سقف اتوبوس به پایین پرتاب و فوت میکند ، راننده و سرنشین تریلی مصدوم شده بودند که توسط نیروهای امدادی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490232

مهمترین اخبار ایران و جهان: