نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 10:44

برگزاری جشن وصال در استان همدان/ از خبرنگار خبرگزاری مهر تقدیر شد

همدان- همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در استان همدان با شعار «آسان و آسانی» برگزار و از «شکیبا کولیوند»؛ خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه «ازدواج و خانواده» تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن وصال با هدف ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان، با شعار «آسان و آسانی» شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین و فعالین سازمان‌های مردم نهاد، اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد و دیگر مسئولین برگزار شد، در حوزه رسانه از دو فعال رسانه‌ای حوزه «ازدواج و خانواده»، خانم‌ها «شکیبا کولیوند» از خبرگزاری مهر و «زهره عباسی» از خبرگزاری فارس تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این مراسم خطبه عقد دو جوان همدانی با مهریه پایین قرائت و از خیرین ازدواج، فعالین رسانه‌ای حوزه ازدواج و خانواده، فعالین عرصه مشاوره خانواده، زوجین فعال در حوزه سازمان‌های مردم نهاد، زوجین فعال ورزشی، زوجین نخبه علمی وغیره تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301776

مهمترین اخبار ایران و جهان: