نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 08:26

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری از معلولان پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات دوشنبه‌شب در بازدید از مرکز نگهداری معلولان و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان بوشهر اظهار داشت: حمایت و نگهداری از معلولین عملی پسندیده و ارزشمند است و سازمان‌های مربوطه در این زمینه با مشارکت و هم افزایی بیشتر باید زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر را فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید حمایت از معلولین به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، افزود: توانمندسازی معلولین و مناسب سازی ورودی ادارات و سازمان‌های استان باید در اولویت بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت خیرین هم استانی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای کاهش مشکلات معلولین از دیگر اهدافی است که باید اداره کل بهزیستی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده نمایند.

پورات با قدردانی از زحمات پرسنل کمپ ترک اعتیاد و بازدید از آن مجموعه گفت: مراکز کمپ اعتیاد نقش بسزایی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند و حمایت و رفع نیازهای این مراکز امری ضروری است و ما هم در استان بوشهر در حد توان از کمپ‌های ترک اعتیاد حمایت و پشتیبانی خود را انجام خواهیم داد.

لزوم حمایت صنایع نفت و گاز از مراکز نگهداری معلولان استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: گسترش اعتیاد می‌تواند به تدریج آسیب‌های جدی بر جامعه به ویژه نسل جوان وارد سازد و بر همین اساس همه مردم به نوعی در زمینه پیشگیری این آسیب اجتماعی مسئولیت دارند.

وی تاکید کرد: در همین راستا باید از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری از معلولین استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر این بازدیدها پای صحبت‌ها و مطالبات مدیران مراکز نگهداری معلولین و ترک اعتیاد نشست و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات این مجموعه‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312176

مهمترین اخبار ایران و جهان: