نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 09:41

تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است

ششتمد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ششتمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش با تاکید بر اصل ولایت فقیه، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تشریح افشای جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی و ترسیم چهره واقعی و خبیث آمریکا و ایادی شرق و غربش تصریح کرد: جنایات شیطان بزرگ و عوامل دست نشانده اش همچون انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین از قناعت، صبر، استقامت، ثبات قدم و ایمان حقیقی به عنوان مهمترین عوامل پیروزی انسان بر کفر و نابرابری، جهل، ظلم و ستم یاد کرد و به نقل از مقام معظم رهبری گفت: دشمن ۲ نقطه ایمان و امید مردم و جوانان را در جامعه اسلامی هدف قرار داده است.

حجت الاسلام سلطانی افزود: مسؤولان باید ضمن تزکیه نفس سعی کنند تنها برای رضای خدا و با نیت اخلاص و باور قلبی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بر برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی در سطح استان و شهرستانها و به ویژه مراسم دهه امامت و ولایت تاکید کرد.

وی گفت: شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی و سند عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام سلطانی افزود: شهدای هفتم تیر، با ریختن خون پاکشان درخت اسلام را آبیاری کردند و بر اقتدار ایران اسلامی افزودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر سبک‌بال در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، سروقامتانی بودند که در خون خود غلتیدند و نعمت ارزشمند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند.

وی با اشاره به رخدادها و حوادث مهم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312276

مهمترین اخبار ایران و جهان: